ПЛАН дій із запровадження Нової української школи на 2016/2029 роки

№ з/п Зміст заходів Термін виконання Відповідальна особа
Перша фаза (2016-2018рр.)
1. Розроблення плану дій із запровадження концепції Нової української школи. Серпень 2016р. Адміністрація
2. Ознайомлення з новими стандартами початкової школи, які складені на компетентнісній основі. Протягом фази Учителі початкових класів
3. Ознайомлення із змістом розвантажених навчальних планів і програм. Аналіз державних вимог до рівня підготовки учнів Протягом фази Учителі початкових класів
4. Аналіз програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Протягом фази Керівник методичного об'єднання
5. Опрацювання основних нормативних документів: методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі; орієнтовних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Протягом фази Учителі початкових класів
6. Продовження формування україномовного середовища Протягом фази Педагогічні працівники
7. Проведення інструктивно-методичних нарад із вчителями, які будуть викладати за новими навчальними програмами Протягом фази Адміністрація
8. Участь керівників м/о, учителів початкових класів, учителів-предметників в міських інструктивно -методичних нарадах, семінарах з питань впровадження нових навчальних програм. Протягом фази
9. Проведення індивідуальних методичних консультацій для педагогів Протягом фази Адміністрація
10. Організація самоосвіти педагогів. Протягом фази Методична служба
11. Забезпечення соціально-психологічного супроводу впровадження концепції Протягом фази Адміністрація, практичний психолог
12. Укомплектувати школу фаховими періодичними виданнями, навчально-методичною літературою відповідно до нових програм. Постійно Бібліотекар
13. Запровадження компетентністного та антидискримінаційного підходу в початковій школі. Постійно Адміністрація, учителі початкових класів
14. Ознайомлення батьків на батьківських зборах з різноманітними формами здобуття початкової освіти та особливостями вивчення навчальних предметів за новими програмами та підручниками. постійно Учителі початкових класів
15. Початок роботи початкової школи за новими освінтніми стандартами на компетентнісній основі. Серпень-вересень 2018р. Адміністрація, учителі початкових класів
16. Проведення психолого-педагогічного консиліуму «Організація навчально-виховного процесу в 1-х класах в адаптаційний період» Грудень 2018р. Практичний психолог, адміністрація
17. Створення та поповнення бібліотечки педагогічної літератури для батьків Постійно Бібліотекар
18. Проведення анкетування батьків учнів з метою виявлення проблем організації НВП Протягом фази Практичний психолог
19. Забезпечення активної співпраці вчителя з батьками, з медпрацівником школи, із шкільним психологом з метою збереження і зміцнення фізичного здоров’я дітей Протягом фази Адміністрація
20. Створення та постійне поповнення навчально-матеріальної бази кабінетів згідно з вимогами нових програм Протягом фази Учителі
Друга фаза (2019-2022рр.)
21. Ознайомлення із стандартами базової середньої освіти, які розроблені на компетентнісній основі Серпень-вересень 2019р. Учителі-предметники
22. Підвищення кваліфікації вчителів і адміністрації школи. Протягом фази Адміністрація
23. Створення умов для якісного вивчення іноземних мов у старшій школі відповідно до Стратегії сталого розвитку «Україна -2020» Протягом фази Адміністрація
24. Ознайомлення з професійними стандартами педагогічної діяльності у початковій та середній школах. Протягом фази Учителі початкової та середньої шкіл
25. Участь учителів у незалежній сертифікації. Протягом фази Адміністрація
26. Формування системи внутрішнього забезпечення якості освіти у школах – 2022 рік. Протягом фази Адміністрація
27. Участь учнів у незалежному оцінюванню результатів навчання за курс базової школи Протягом фази Адміністрація,класні керівники, практичний психолог
28. Поповнення нормативної бази. Протягом фази Учителі
29. Проведення інструктивно-методичних нарад із вчителями, які будуть викладати за новими навчальними програмами Протягом фази Адміністрація
30. Участь керівників м/о, вчителів-предметників в міських інструктивно -методичних нарадах, семінарах з питань впровадження нових навчальних програм. Протягом фази Адміністрація
31. Організація самоосвіти педагогів. Протягом фази Методична служба
32. Проведення індивідуальних методичних консультацій для педагогів Протягом фази Методична служба
33. Забезпечення соціально-психологічного супроводу впровадження концепції Протягом фази Адміністрація, практичний психолог
34. Створення інформаційного стенду для батьків та педагогів з питання участі учнів у незалежному оцінюванню результатів навчання за курс базової школи ( у корпусах школи, на сайті) Протягом фази Адміністрація
35. Проведення батьківських зборів для батьків 4-х класів «Поради батькам майбутніх пятикласників», «Обговорення особливостей адаптаційного періоду учнів 5 класу та впровадження спільного плану взаємодій» Квітень 2018р. Класоводи
36. Ознайомлення батьків на батьківських зборах з особливостями вивчення навчальних предметів за новими програмами та підручниками. Протягом фази Класоводи
37. Проведення батьківських зборів для батьків 9-х класів «Незалежне оцінюванню результатів навчання за курс базової школи» Квітень 2022 р. Класні керівники
38. Визначення готовності до роботи базової школи за новими освтніми стандартами на компетентнісній основі. Серпень-вересень 2022 рік Педагогічні прапцівники
39. Проведення психолого-педагогічного консиліуму «Організація навчально-виховного процесу в 5-х класах в адаптаційний період» Жовтень 2022 р. Адміністрація,практичний психолог
40. Проведення анкетування батьків учнів з метою виявлення проблем організації НВП Протягом фази Практичний психолог, адміністрація
41. Забезпечення активної співпраці вчителя з батьками, з медпрацівником школи, із шкільним психологом з метою збереження і зміцнення фізичного здоров’я дітей Протягом фази Учителі
42. Створення та постійне поповнення навчально-матеріальної бази кабінетів згідно з вимогами нових програм Протягом фази Учителі
Третя фаза (2023-2029р.р.)
43. Ознайомлення із стандартами профільної середньої освіти на компетентнісній основі Серпень-вересень 2023р. Учителі
44. Участь керівників м/о, вчителів-предметників в міських інструктивно -методичних нарадах, семінарах з питань впровадження нових навчальних програм. Протягом фази Адміністрація
45. Організація самоосвіти педагогів. Протягом фази Методична служба
46. Проведення індивідуальних методичних консультацій для педагогів Протягом фази Методична служба
47. Участь випускників старшої школи в незалежному оцінюванні професійних кваліфікацій Протягом фази Адміністрація, класні керівники
48. Проведення анкетування батьків учнів з метою виявлення проблем організації НВП Протягом фази Практичний психолог
49. Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду щодо впровадження концепції Постійно Адміністрація
50. Висвітлювання перспективного педагогічного досвіду учителів на сайті школи та в методичних бюлетенях. Залучення педагогів до видавничої діяльності. Постійно Адміністрація
51. Проведення педагогічних нарад: «Про результати роботи початкової школи за новими освітніми стандартами», «Про результати роботи базової школи за новими освітними стандартами на компетентнісній основі», «Про результати роботи профільної школи за новими освітніми стандартами» Березень 2018 р. Березень 2022р. Серпень 2029р. Адміністрація
52. Проведення методичних нарад, нард при директорові Постійно Адміністрація
Кiлькiсть переглядiв: 137

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.