Повернутися до звичайного режиму
Миколаївська загальноосвітня школа I-III ступенів №3 – одна з найбільших шкіл в області, є гаванню успіху школярів, їх батьків та усього педагогічного колективу школи. За ці роки зі стін рідної школи було випущено більше 5 тисяч учнів, серед яких є і міністри, і полковники, і генерали, і державні посадовці; 58 випускників повернулися до школи вчителями.

Методологічним стрижнем роботи колективу є дитиноцентристський погляд на навчально-виховний процес. Творчі вчителі виховують креативних, з латеральним мисленням школярів. Тому ми пишаємося своїми зірочками, які представляють на науково-дослідницькій ниві обличчя усієї школи. Щорічно маємо переможців міських, обласних і Всеукраїнських олімпіад та конкурсів, обласних відділень Малої Академії наук.

Школа ставить собі за головну мету збудити, дати виявитися самостійним та творчим силам дитини.

Імідж школи залежить від її керівника. Директор, Зінченко Діна Єгорівна - заслужений працівник освіти України, Городянин року – 2008, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України.

/Files/images/eksperiment/фото1. Зинченко Д.Е..jpg

За заслуги в навчально-виховній роботі нагороджена почесними грамотами різного рівня. В 2006 році робота школи під керівництвом Зінченко Д.Є. була відзначена на Всеукраїнському рівні та ввійшла до 100 кращих шкіл України у номінації «Школа громадянського становлення».

В 2007 році Діна Єгорівна стала переможницею в конкурсі «100 кращих керівників шкіл України» в номінації «Стратегія та розвиток навчального закладу». В 2013 році стала переможницею Всеукраїнського конкурсу «Директор ХХІ століття – 2013» в номінації «Громадсько-державне управління школою». У березні 2014 року Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 присвоєно ім’я «Прекрасна школа №3 м. Миколаєва» в Міжнародному Зірковому каталозі.

Наша успішність в тому, що школа не зупиняється на досягнутому, постійно прагне до нового, є у нас і свіжі ідеї, які постійно втілюються в життя школи командою учнів, їх батьків та педагогічним колективом. Багато років школа є експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня.

На формування культури мислення учня та інтелектуальної культури вчителя було спрямовано експериментальне дослідження Всеукраїнського рівня на тему «Формування інтелектуальної культури особистості у межах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу», яке було здійснено у 2006 - 2011 роках. Підсумки якого підведенні 4 квітня 2013 року на базі МОІППО на обласному науково-практичному семінарі «Розвиток дитячої творчості у системі роботи експериментальних дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів: стан, пошуки, перспективи». Учителі-експериментатори школи продемонстрували, як шляхом створення ситуацій розмірковування на різних уроках активізується самостійна пізнавальна діяльність учнів. Степанець Н.М., завідувач лабораторії методики дошкільної та початкової освіти МОІППО, представила Програму та основні науково-теоретичні положення дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня на період 2012 – 2017 років.

/Files/images/eksperiment/фото 2.jpg

/Files/images/eksperiment/фото 3.jpg

У вересні 2012 року у ЗОШ №3 (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27 липня 2012 року №843) розпочато експериментальне дослідження Всеукраїнського рівня на тему:«Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу», яке є продовженням експериментальної роботи у 2006-2011 роках.

Провідною метою експерименту є виховання особистості учня-діяча, учня, який буде спроможний у своїй подальшій життєдіяльності створювати матеріальні й духовні цінності, змінювати на краще суспільне життя й себе, аналізувати й оцінювати наслідки цих змін, доводити цінність власних думок іншим людям та формування інтелектуально-творчих умінь:

1) уміння планувати свої дії на декілька кроків вперед;

2) уміння розмірковувати;

3) уміння довести власну думку;

4) уміння створювати власні "продукти", а саме: казки, вірші, художні, музичні твори тощо, використовуючи навчальний матеріал.

Механізмом розвитку особистості учня-діяча є побудова навчання як цілісного творчого процесу, в якому ситуація розмірковування та ситуація успіху є домінуючими.

В основі навчально-виховного процесу - конструктивна взаємодія між вчителем і учнями та розвиток поняттєвого мислення, яке є підґрунтям розвитку творчого мислення та дивергентного.

Вчитель не тільки навчає, а й вчиться сам в процесі навчання учнів. В ході дослідно-експериментальної діяльності відбувається формування професійної компетентності вчителя, яка визначається системою знань, результативністю педагогічних дій, умінь, ставленням до учнів.

/Files/images/eksperiment/фото 4.JPG

/Files/images/eksperiment/фото 5.JPG

З метою покращення фахової підготовки в школі діє творча група до складу якої входять директор школи Зінченко Діна Єгорівна, заступники директора з навчально-виховної роботи Сенюк Лілія Олексіївна, Сабат Ольга Вікторівна, практичний психолог школи Курченко Євгенія Анатоліївна та вчителі –експериментатори. Важливими складовими діяльності групи є постановка мети на поточний навчальний рік, розробка плану вирішення завдань дослідно-експериментальної діяльності, опрацювання поточної інформації, перевірка результатів та корекція дій.

Кiлькiсть переглядiв: 292

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.