Історія ЗОШ № 3 міста Миколаєва.

Вересень 1976 року. За адресою вулиця Чкалова, 114 побудовано нову красиву школу, яка розкрила свої обійми дітям одного з багаточисленних районів Миколаєва. Саме з цієї дати і розпочинається цікава історія миколаївської загальноосвітньої школи № 3.
За 35 років ЗОШ № 3, найбільша школа в області, є гаванню успіху школярів, їх батьків та усього педагогічного колективу школи. За ці роки зі стін рідної школи було випущено більше 5 тисяч учнів, серед яких є і міністри , і полковники, і генерали, і державні посадовці; 58 випускників повернулися до школи вчителями.
Творчі вчителі виховують креативних, з латеральним мисленням школярів. Тому ми пишаємося своїми зірочками, які представляють на науково-дослідницькій ниві обличчя усієї школи. За ці роки школа зростила більше 200 відмінників, 147 золотих медалістів, 189 срібних медаліста, педагогічний колектив готує переможців міських олімпіад, переможців обласних і Всеукраїнських олімпіад; надає учнів до обласних відділень Малої Академії наук.
Щорічно учні школи приймають участь і досягають певних висот у предметних конкурсах.
Сьогодні є актуальною соціальна потреба у формуванні такої особистості, яка б змогла здійснити прогрес нації. Таких навичок учні школи набувають, беручи участь у шкільному самоврядуванні.
Головне завдання шкільного самоврядування – через розвиток соціальної активності учнів виховати в них почуття власної гідності, дати їм можливість виявити себе на ділі.
Школа ставить собі за головну мету збудити, дати виявитися самостійним та творчим силам дитини.
Успіх учня залежить від успішності його вчителя, тому наші вчителі постійно самовдосконалюються Так, в 2006 році робота школи під керівництвом Зінченко Діни Єгорівни була відзначена на Всеукраїнському рівні та ввійшла до 100 кращих шкіл України у номінації „Школа громадянського становлення”. В 2007 році директор ЗОШ № 3, Зінченко Діна Єгорівна, стала переможницею в конкурсі „100 кращих керівників шкіл України” в номінації „Стратегія та розвиток навчального закладу”.
Успіх педагогічного колективу школи залежить від налагодженої системи методичної роботи, яка сконцентрована навколо науково-методичної проблеми: „Розвиток інтелектуального потенціалу учнів та їх життєвої компетентності у навчанні та вихованні”.
Імідж школи залежить від її керівника, а імідж керівника – від успішності однодумців. Наша успішність в тому, що школа не зупиняється на досягнутому, постійно прагне до нового, є у нас і свіжі ідеї, які постійно втілюються в життя школи командою учнів, їх батьків та педагогічним колективом.
Всі думки, почуття, переживання, оцінки, переконання, інтереси педагогічного колективу співзвучні, подібні, тотожні – тому це емоційно зближує нас, створює умови для стабільної роботи і відсутності плинності кадрів, дає можливість бути гаванню успіху.
Кiлькiсть переглядiв: 451

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.