Про призупинення навчально-виховного процесу в школі

УКРАЇНА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МИКОЛАЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.02.2018 м. Миколаїв № 24

Про призупинення навчально-виховного процесу в школі

Відповідно до розпорядження в.о.міського голови від 02.02.2018 «Про призупинення освітнього процесу в закладах загальної середньої, позашкільної освіти м. Миколаєва, Миколаївському муніципальному академічному коледжі», телефонограми управління освіти Миколаївської міської ради від 02.02.2018 №50 та в зв’язку зі збільшенням показників захворюваності на ГРВІ й грип серед дітей та підлітків з метою запобігання поширенню захворюваності

Н А К А З У Ю:

1. Призупинити з 05 лютого 2018р. до особливого розпорядження навчально-виховний процес у школі.

2. Відмінити на зазначений період проведення навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів.

3. Заступникам директора з НВР, ВР Мішуковій І.О., Сабат О.В., Сенюк Л.О., Кушнарьовій Н.О.:

3.1. Довести до відома класних керівників, вчителів – предметників, техпрацівників школи про призупинення навчально-виховного процесу, розмістити інформацію на сайті школи.

3.2. Забезпечити контроль щодо виконання навчальних програм після відновлення занять, враховуючи вікові особливості школярів шляхом ущільнення навчального матеріалу, об’єднання окремих тем, використання міжпредметних зв’язків, оглядового або самостійного вивчення навчального матеріалу, застосування дистанційних технологій навчання, використання резервних годин навчальної програми

3.3. Внести корективи до планів проведення масових, дозвільних, розважальних заходів

3.4. Організувати роботу педагогічних працівників відповідно до плану роботи закладу з урахуванням обраних шляхів виконання навчальних програм

4. Класним керівникам, вчителям-предметникам:

4.1. Повідомити батьків, учнів у телефонному режимі про зміни в режимі роботи школи.

4.2. Провести роз'яснювальну роботу з батьками щодо організації дозвілля дітей у період призупинення навчально-виховного процесу

4.3. Вжити заходів щодо забезпечення безпеки життєдіяльності школярів під час перебування дома (бесіди, інструктажі).

4.4. Надавати консультації учням з навчальних предметів дистанційно.

5. Заступнику директора з АГЧ Зелені Г.Ф. організувати проведення комплексу робіт щодо підтримання функціонування споруд, комунікацій.

6. Інженеру з охорони праці Бойку А.О. невідкладно інформувати управління освіти про надзвичайні випадки, температурний режим.

7. Покласти персональну відповідальність на заступника директора з АГЧ Зеленю Г.Ф., заступників директора з НВР Сабат О.В., Мішукову І.О., Сенюк Л.О., заступника директора з ВР Кушнарьову Н.О., інженера з охорони праці Красоту М.Г. за дотримання санітарних норм, температурного режиму, безпечного функціонування школи.

8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

Директор Д.Є. Зінченко

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.